Kontaktirajte nas
narocila@izvirnadarila.si
030 323 710
Izdelki (0) | 0,00 EUR

Pogoji poslovanja

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z spodaj navedenimi pogoji. Ce se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine izvirnadarila.si. Podjetje SCRIPTIO D.O.O. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani http://www.izvirnadarila.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina

http://www.izvirnadarila.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje SCRIPTIO D.O.O., Gallusovo nabrežje 39, 1000 Ljubljana.

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Podatki o sklenjenih pogodbah

Ponudnik ni določil nobenega izvajalca ZIRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z določbami 32. člena ZIsRPS.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Podatki o sklenjenih pogodbah / opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujete v področju spletne trgovine.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov na spletni strani je potreben izključno za pravilno izvajanje naročil ter obvestil o spletni trgovini ter njenih akcijah. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in so uporabljeni samo za informativne namene in lažje razumevanje. Vse slike so simbolične.

Vračilo blaga

PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
  • če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah)- (ZVPot, člen 43.č)
  • če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam
izvirnadarila.si blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil lastniku trgovine izvirnadarila.si ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa.

Garancija

Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.

Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke. Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan.

V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke. Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu , nato pa se z lastnikom spletne trgovine Proprint.si dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.

Odveza odgovornosti

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko znesek plačila po predračunu prispel na naš transakcijski račun. Spletna trgovina IzvirnaDarila.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine.

V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov. Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

Plačilni pogoji

Plačilo je vedno po izstavljenem predračunu. Cene veljajo fco. naše skladišče Gallusovo nabrežje, Ljubljana.
Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.
Plačilo po povzetju.
Ob dogoru, da blago sprejemete po dostavni službi (katero izverete vi ali mi) plačate ob prevzemu stroške dostave na dogovorjeni naslov. Ob plačilu stroškov dostave se obračuna še strošek za nakazilo po ceniku dostavne službe.

Veljavnost ponudbe je 5 dni. Vse informacije na strani http://www.izvirnadarila.si so zgolj za osebno uporabo in so last ponudnika.

Hitro iskanje artikla

Brezplačna dostava
pri nakupu izdelkov nad 50,00 €
(ne velja za skupini Električna vozila ter Prosti čas
).

100% diskreten in
VAREN NAKUP
 





 








 


































Scriptio d.o.o.
Gallusovo nabrežje 39
SI - 1000 Ljubljana
» Pogoji poslovanja
T: 01 425 12 74
F: 030 323 710
narocila@izvirnadarila.si
» Več
izdelava spletnih strani ETREND